02-24-2023, 09:59 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2023, 10:42 PM przez Lucas.)
Regulamin Forum
§1. Zasady ogólne:
1.1. Rejestracja na forum jest jednoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
1.2. Administracja zastrzega sobie prawo do nie usuwania kont użytkowników.
1.3. Moderatorzy i administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do usuwania, zmiany dowolnego postu. Wyjątkiem są posty / tematy łamiące regulamin.
1.4. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści komentarzy.
1.5. Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (10 warnów = ban na forum).
1.6. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum przez jedną i tą samą osobę. Nie dotyczy to większej liczby osób, które korzystają z jednego adresu IP. Złamanie tego punktu będzie skutkowało zablokowaniem obu kont.
1.7. Zakazuje się korzystania z czyjegoś konta na forum.
§2. Posty i tematy:
2.1. Przed napisaniem posta użytkownik zobowiązany jest do przeczytania regulaminu danego działu.
2.2. Przed założeniem tematu użyj wyszukiwarki. Temat, o którym chcesz napisać może już został poruszany.
2.3. Pisz zgodnie z zasadami polskiej ortografii. Teksty typu (np. "Koffam Cię", "O Boshe") oraz celowe pisanie w sposób nieprawidłowy, będą karane warnem.
2.4. Tematy umieszczaj w odpowiednich działach.
2.5. Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
2.6. Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika) musisz podać źródło skąd go zaczerpnąłeś.
2.7. Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat łamie regulamin, itp).
2.8. Nie pisz z CAPS LOCKiem.
2.9. Zakaz offtopu oraz spamowania.
2.10. Zakaz używania wulgaryzmów oraz obrażania innych.
2.11. Zakaz nadużywania emotikonów.
2.12. Zakaz umieszczania na forum wirusów, erotyki, pornografii oraz treści rasistowskich.
2.13. Zakaz podawania linków sponsorowanych. Wyjątkiem jest, gdy poinformujesz o tym osoby czytające Twój temat prosząc o pomoc.
2.14. Cytowanie wypowiedzi innych użytkowników bez dodania swojej opinii będzie karane warnem (np. tematy odnoszące się do rekrutacji admina).
2.15. Oceniając podanie należy uzasadnić swoje zdanie (dlaczego jest się na tak bądź na nie w podaniu). Oceny bez uzasadnienia nie będą brane pod uwagę.
§3. Sygnatury:
3.1. Maksymalna dopuszczalna ilość obrazków w podpisie to 1. Wyjątkiem są osoby posiadające linki obrazkowe do naszych serwerów z GameTrackera.
3.2. Maksymalny rozmiar sygnatur wynosi 400x200.
3.3. Zakaz umieszczania obrazków o treściach pornograficznych, rasistowskich oraz obrażających innych użytkowników forum. Nie stosowanie się do tego pkt będzie surowo karane!
§4. Pozostałe:
4.1. Obsługa forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia.
4.2. Administrator forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
4.3. Zakaz reklamowania innych stron poza wyznaczonym do tego odpowiednim działem.
4.4. Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych w formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
4.5. Administracja forum nie ma obowiązku kasowania konta na życzenie użytkownika.
4.6. Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
4.7. Zabawa reputacją wynagradza będzie w postaci warna / warnów.
4.8. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania.
4.9. Regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników.