Skocz do zawartości

Witamy na forum CS-Arena.eu - Forum oraz Serwery Counter-Strike 1.6
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich naszych funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać do istniejących wątków, dać reputację swoim znajomym, pisać prywatne wiadomości, używać aktualizacji statusu, zarządzać swoim profilem i wiele wiele więcej. Jeśli masz już konto, Zaloguj się - w przeciwnym razie Utwórz konto za darmo!

OBECNIE TRWAJĄ ZAPISY NA NOWOROCZNY KONKURS 2 VS 2, ZAPRASZAMY!!!: KLIK

 

KOLEJNY RESET NA SERWERZE COD ZA NAMI! ZWYCIĘZCY POD TYM LINKIEM: KLIK


Zdjęcie

Propozycja.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1
OFFLINE   BaQsny*

BaQsny*

    Uważaj bo idę za Tobą z kosą.

  • Zasłużony
  • Inne:: VIP
  • PipPipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Lokalizacja:Wall Street

Zrobić na shoutbox'ie licznik wulgaryzmow np gdy ktos napisze wulgaryzm dostaje ostrzezenie jezeli nadal będzie przeklinał na shoutbox'ie będzie dostawał punkty karne, jak nazbiera np.10 dostaje 1 warn'a dzieki temu gdy moderatora nie bedzie na forum a dany osobnik bedzie myslal ze bedzie mogl bezkarnie przeklinac bedzie dostawac punkty oraz warny :)


~As~ (10 lipiec 2016 - 23:29):
Interpunkcja nie jest naszym wrogiem, to przyjaciel ludzkości :D

  • 2

#2
OFFLINE   Myszaty

Myszaty

    Stały bywalec

  • User
  • 1296 postów
  • Lokalizacja:Żywiec

W sumie jest to jakiś pomysł i byłbym za wprowadzeniem tylko, żeby ten licznik sie resetował bo w innym wypadku może być ciężko xD


  • 0
Dołączona grafika

#3
OFFLINE   Arabek c(:

Arabek c(:

    ..::Wybuchowy::..

  • Moderator
  • Inne:: Multi Admin, VIP
  • 621 postów
  • Lokalizacja:Piekło
Spoko pomysł jestem za ;)
  • 0

post-7187-0-74207400-1480004118.jpg


#4
OFFLINE   Kacper.

Kacper.

    Zaawansowany

  • Admin [TS3]
  • 233 postów
  • Lokalizacja:Za twoimi plecami.

Z jednej strony to dobry pomysł lecz czy tak często zdarzają się wulgaryzmy tam? ;)
I wgl trzeba by było ustalić co należy do wulgaryzmów, bo każdy do wulgaryzmów zalicza co co innego. :D


~As~ (10 lipiec 2016 - 23:30):
Pojawia się ich tam i to sporo :) Myślisz, że za co daje warny? :D

  • 3

post-7187-0-06150400-1475771871.gif

b_350_20_4F4F4F_4F4F4F_FFFFFF_000000.png


#5
OFFLINE   LoTus_

LoTus_

    Jem Ciacho :D

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 487 postów
  • Lokalizacja:Opole

Pierwsze słyszę o tym no ale nie jestem znawcą SB,


  • 0

#6
OFFLINE   Piotruś Pan aka X

Piotruś Pan aka X

    Zaawansowany

  • User
  • 139 postów
  • Lokalizacja:Poznań

dobry pomysl jestem za . lecz piszemy moderator a nie modelator :D

 

@ zmiencie mu zamiast moderator na modelator :D :D :D


BaQsny* (10 lipiec 2016 - 12:39):
Co ja bym bez Cb zrobil :D

  • 0
Dołączona grafika

#7
OFFLINE   flesh 8 c

flesh 8 c

    Zaawansowany

  • Admin [DD2]
  • Inne:: Admin [COD 201]
  • 234 postów
  • Lokalizacja:Lublin

Jestem na Nie , za dużo warnów bede miał haha :D


PRICE (10 lipiec 2016 - 22:02):
To ogranicz to nic trudnego !

  • 0

#8
OFFLINE   PRICE

PRICE

    Major

  • Junior Admin
  • 909 postów
  • Lokalizacja:Polska

Także pierwsze słyszę o takim czymś jeśli widziałeś gdzieś taką rzecz napisz, bo pomysł nie głupi lecz czy aby wykonalny?


  • 0

11sp45z.jpg

 

 


#9
OFFLINE   E.N.D

E.N.D

    Dużo pisze

  • User
  • Inne:: VIP
  • 307 postów
  • Lokalizacja:Tczew

jestem za pomysł bardzo dobry i pomógł by ograniczyć przekleństwa :)


  • 0

  75657114507222239852.gif


#10
OFFLINE   Proboszcz12

Proboszcz12

    Początkujący

  • User
  • 10 postów
  • Lokalizacja:Gorc :D

Dobry pomysł, można tak zrobić, jestem na tak ;)


  • 0

#11
OFFLINE   Malinaa

Malinaa

    Początkujący

  • User
  • 17 postów
  • Lokalizacja:Daleko

Zbędne wdg mnie. Na nie.


  • 0

Serwer : cod 201

 

Nick : Malina


#12
OFFLINE   Soniacz

Soniacz

    Dużo pisze

  • UB Team
  • Inne:: Admin [DD2], Admin [GO], VIP
  • 356 postów
  • Lokalizacja:Mazury

Czy to aż tak potrzebne? W sumie nie wiem.. Proponuje lepiej dodać do sb opcje "usuń" i "edytuj" która według mnie jest bardziej przydatna bo czasami można sie zapomnieć ze słowami ;)


  • 0

5cc9adc00_ahraarx.jpg


#13
OFFLINE   Tequila

Tequila

    Zaawansowany

  • Admin [DD2]
  • Inne:: Kobieta, VIP
  • 139 postów
  • Lokalizacja:G-no, Wlkp

Czy to aż tak potrzebne? W sumie nie wiem.. Proponuje lepiej dodać do sb opcje "usuń" i "edytuj" która według mnie jest bardziej przydatna bo czasami można sie zapomnieć ze słowami ;)

 

Tak ! Z tym się zgadzam w 100%.


  • 0

harley_quinn_by_randagio76-d4uzbka.png


#14
OFFLINE   BaQsny*

BaQsny*

    Uważaj bo idę za Tobą z kosą.

  • Zasłużony
  • Inne:: VIP
  • PipPipPipPipPip
  • 1413 postów
  • Lokalizacja:Wall Street

Ok, widzę że jesteście przeciwni więc zamykam.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 members, 0 guests, 0 anonymous users