Skocz do zawartości

Partnerzy

• Ogłoszenia

• Tiger-Swat

Reaktywacja/Przebudowa   15.01.2018

Drodzy użytkownicy!
      Jak niektórzy z Was mogli przeczytać na grupie facebook, ruszyliśmy z reaktywacja Areny. 
      Na chwilę obecną forum jest w przebudowie, pracujemy prężnie każdego dnia, aby przywrócić Sieci dawną świetność. 
      Nie przejmujcie się chwilowymi błędami, które nie muszą a mogą się pojawić (przeszliśmy na nowszą wersję silnika forum). 
      Mamy nadzieję, że tak jak dawniej tak i teraz - staniemy ramię w ramię na piaskach Areny Pozdrawiamy i witamy serdecznie
Kolin

KOLIN - grafik :D

Rekomendowane odpowiedzi

1. ImiÄ: Kamil
2. Wiek: 21
3. Czy peĹniĹeĹ juĹź funkcjÄ grafika?: Na tym forum jeszcze nie.
4. Na ile oceniasz swoje prace (1-10): 10
5. Twoje przykĹadowe prace: 

6. Jakiego/jakich programĂłw uĹźywasz?: Adobe Illustrator CC 2015, Adobe Photoshop CC 2015
7. Dlaczego Ty?: No coĹź, jestem doĹwiadczonym grafikiem, umiem pracowaÄ w grupie.
8. Kontakt: Forum

2jez01y.png

aouukx.png

5xordg.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na tak, ale zrĂłb parÄ prac w dziale Zlecenia bo jest kilka sygnatur do zrobienia  :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

- dobra opinia wśrĂłd forumowiczĂłw  - X
- opanowany chociaĹź jeden program do tworzenia grafiki   - V
- staĹź na forum (minimum tydzień)  -  X
- aktywność w dziale "Grafika"  -  X

3 na 4 wymagania niespełnione. PorĂłb zlecenia z działu "Grafika" to zrobisz akurat 3 brakujące - staĹź na forum wraz z upływem czasu potrzebnym na robienie sygnatur i innych zleceń, za ktĂłre uĹźytkownicy Cię chwalą =  sukces.

Osobiście byłbym na tak, ponieważ "oficjalnie" nikt nie piastuje tego stanowiska.

Pokaż, że Ci zależy spełniając brakujące wymagania, to będzie najlepszy i najbardziej wiarygodny ruch :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ode mnie masz tak. Grafik na pewno się przyda na sieci :) Widuję Cię na serwerze, ale popraw swoją aktywność na forum. ^_^