Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Tiger-Swat

      Reaktywacja/Przebudowa   15.01.2018

      Drodzy użytkownicy!
      Jak niektórzy z Was mogli przeczytać na grupie facebook, ruszyliśmy z reaktywacja Areny. 
      Na chwilę obecną forum jest w przebudowie, pracujemy prężnie każdego dnia, aby przywrócić Sieci dawną świetność. 
      Nie przejmujcie się chwilowymi błędami, które nie muszą a mogą się pojawić (przeszliśmy na nowszą wersję silnika forum). 
      Mamy nadzieję, że tak jak dawniej tak i teraz - staniemy ramię w ramię na piaskach Areny Pozdrawiamy i witamy serdecznie
Natka.

Turniej

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak Fart wczoraj na Ts rzucił nam pomysł aby zagrać turniej cs-arena na jego sieć.

Ktoś coś chętny zagrać ? Ale oczywiście osoby posiadające steam.

Narazie zbieramy drużynę.

Więcej informacji będziemy pisać na steam jeśli ktoś się zgłosi.

Ps. Frost powiedział Ĺźe to nie bedzie reklama. 

A i jeszcze najlepiej jakby ktos miał sprawne mikro :D

  • Upvote 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WziÄĹbym udziaĹ, pod warunkiem, Ĺźe odbyĹ by siÄ On w weekend. Natka, i nie turniej, tylko mix XD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wziąłbym udział, pod warunkiem, że odbył by się On w weekend. Natka, i nie turniej, tylko mix xD

Jak chcesz to ty mozesz grac mixa... ! a my gramy turniej :P

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

OczywiĹcie siÄ zgĹaszam. KaĹźda okazja, Ĺźeby ĹcisnÄÄ kycza i skirlexa jest dobra.

Rudego i Grubego ? XD Fakt przydasz siÄ :D

 

Tiger.. Lucas kilka razy na sb napisaĹ ich nazwÄ sieci, wiec ma sam siÄ zbanowac ?

  • Upvote 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ĹcisnÄĹeĹ  to Ty sobie chyba majteczki jak wczoraj na ts'ka wjechaĹeĹ lamusku + 1 warn :D


Nie wspomnÄ juz o Twojej Ĺźydowskiej mordzie pustaku :D z chÄciÄ bym CiÄ dojechaĹ ale Ĺźyd i tak poszkodowany :D..


Jak zbierzecie ekipÄ 5 osĂłb to dajcie znaÄ :)


MyĹlÄ Ĺźe dziĹ o 20 moĹźna by byĹo to zagraÄ jeĹli bÄdziecie mieÄ ekipkÄ :)


Jak coĹ to piszcie :)


V! 


ps : to nie jest Ĺźadne reklamowanie sieci.. Przejrzyj stare tematy a moĹźe dostrzeĹźesz co to reklama... 


To tylko MIX. Ja prdl..


 


@ EDIT pisaĹem z KubÄ i zagramy w przyszĹy weekend :)


Tak Ĺźe do zobaczenia na Mix'ie :D


Natka mam nadziejÄ Ĺźe zagrasz :3 


Pozatym jeĹli Ĺźyda ma graÄ to mix chyba nie ma sensu.


PragÄ tylko przypomnieÄ Ĺźe Pan RafaĹek miaĹ bana na Arenie pod nickiem Rosjanie Oo czy coĹ takiego! 


UB oczywiĹcie nie dostaĹ :D GraĹ pod nickiem AsiaProKoks czy coĹ takiego... Dwa w jednym gej i lesba.. 


Dodatkowo później gdy juĹź zĹoĹźyĹ podanie i caĹa sprawa wyszĹa na jaw :D kaĹźdy miaĹ to w *** :> 


Nie wstawiĹ ss'ow graĹ na AB :)


Dla mnie taki "koleĹ jest spalony" i nie mamy zamiaru graÄ z odpaĹem :D


Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A wiec tak nie gramy bo druzyna przeciwna sie wycofuje :) Nie chce grac z 1 z zawodników. Dziękuje. Tyle w temacie. Prosze zamknąć temat.

Ktoś również moze sobie powiedzieć że nie gra z 1 z Was. Np. z Tobą bo tak mu się podoba. Zalosne ale prawdziwe.

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

KaĹźdy o tym juĹź chyba wie i ten ban jest zdjÄty. RozmawiaĹem o tej sprawie z Lucasem i Anonimem i wszystko zostaĹo wyjaĹnione takĹźe jak nie wiesz wszystkiego dokĹadnie to siÄ nie wypowiadaj. Ssy byĹy wstawione jak tego pragniesz to dam Ci linka do tematu. 

A jeĹli juĹź mĂłwimy odpalaniu siÄ to moĹźe pochwal siÄ swoim VAC'iem z globala. TĹumaczyĹeĹ siÄ, Ĺźe dostaĹeĹ go jak byĹ bug se smokiem, ale valve nie banuje za wykorzystywanie bugĂłw takĹźe wiesz... 

JeĹli uwaĹźasz, Ĺźe jestem odpalony to daj mi chociaĹź jeden dowĂłd cwaniaku. Ja na Ciebie mam Twojego VAC'a a Ty masz gĂłwno.

GG, izi jesteĹ i tyle Äpunie z pod Warszawy.

  • Upvote 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Izi to bÄdzie mix :D do 20 Ĺźydku :D Izi jestem ? MoĹźemy siÄ ustawiÄ :D  bomba i zaĹniesz. Warn + 1 frost dawaj warny :D

Po za tym.. :d Kto wie ten wie i wiem to i ja i skirlex i pare innych osĂłb o tym "co mĂłwiĹeĹ na arenie" jeszcze za czasĂłw jak byĹeĹ tutaj adminem :D W sumie gĂłwna wyciÄgaÄ nie ma co.. :) Co do mojego VACA trzeba byÄ totalnym debilem Ĺźeby odpalaÄ siÄ w GO. VACA za free siÄ nie dostaje :) Ale ja nie muszÄ siÄ nikomu tĹumaczyÄ ĹźÄ dostaĹem VAC'a :D i to jeszcze  w GO a przecieĹź w GO nie gramy mixa imbecylu XD

 

 

O 20 gramy w takim razie, propozycje mapek niech mi szanowna Natka napisze na PW

I pytanie czy robimy serwer testowy na mixa ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym mĂłgĹ, lecz nie mam mikro. ZaleĹźy teĹź jak bÄdzie mi pasowaĹo z czasem :D Ale zawsze + 1 bot :) MoĹźe byÄ nawet o 22 w sobote.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×