Skocz do zawartości

Witamy na forum CS-Arena.eu - Forum oraz Serwery Counter-Strike 1.6
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich naszych funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać do istniejących wątków, dać reputację swoim znajomym, pisać prywatne wiadomości, używać aktualizacji statusu, zarządzać swoim profilem i wiele wiele więcej. Jeśli masz już konto, Zaloguj się - w przeciwnym razie Utwórz konto za darmo!
Zdjęcie

Wywiadzik z THE Myszaty :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1
OFFLINE   Tiger-Swat

Tiger-Swat

    Król Królów

  • Zasłużony
  • 1063 postów
  • Lokalizacja:Polska :D
ID-10085699.jpg
 
 
 
 
 
Redakcja:Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuję, że zgodziłeś się na ten wywiad. 
 
Myszaty: Też Cie Witam i nie mogłem się troche doczekać tego dnia ^.^
 
Redakcja: To bardzo się cieszę :D Na początek powiedz nam parę słów o sobie?
 
Myszaty: Jestem Piotrek mam 18 lat jestem z okolic Żywca 
 
Redakcja: Hoho dorosła osoba, nie trzeba się chować z browarem przed rodzicami xD | Jesteś na tej serwerowni od kilku miesięcy, co cię sprowadziło tutaj?
 
Myszaty: Szukałem z kumplem dobrego CODa po kilku chwilach na Arenie serwer  bardzo przypadł mi do gustu 
 
Redakcja: To fajnie :D Co myślisz o poziomie gry i atmosferze panującej na serwerach?
 
Myszaty: Atmosfera nieziemska :D grają tu naprawde w porządku ludzie z którymi można pośmiać się na forum jak i serwerze :)
 
Redakcja:  Jakie są Twoje relacje z administratorami cs-arena.eu? 
 
Myszaty: Myśle, że są w porządku preferuje żyć w zgodzie niż kłócić się o różne pierdoły ;)
 
Redakcja: Bardzo fajnie. Czy będziesz w przyszłości ubiegał się o nową funkcję?
 
Myszaty: Czas pokaże ale raczej moje obecne kolorki mi wystarczają :)
 
Redakcja: No zobaczymy. Powiedz skąd pomysł na taki nick?
 
Myszaty: Od pewnego zwierzątka :D
 
Redakcja: Myszka? :D Opowiesz nam o swoim hobby :)
 
Myszaty: Taki Lemur Myszaty jest.
 
 
 
50e89f8411b23.jpg
 
 
 
 
Myszaty:  O moim Hobby nie powiem za wiele bo co tu dużo mówić otóż od małego chodze po lesie i chodze na grzyby sprawia mi to dużą przyjemność wtedy nikt mi nie mówi co mam robić :D
grzyby_zbieranie2.JPG
 
Redakcja: Ooo Ja też lubię zbierać grzyby. Bardzo fajne zainteresowanie.  Kogo z CS-Arena.eu polubiłeś najbardziej a kogo znasz w realu? :)
 
Myszaty: Polubiłem wszystkich a najbardziej Farta bo jako pierwszego go poznałem. A w realu znam tylko jedną osobe czyli Primo. Taki mały Botek :D
 
Redakcja: Hehe. Czy masz swoje ulubione piosenki? 
 
Myszaty: No niestety ale nie, szybko mi się nudzą i szukam innych :
 
Redakcja: Szkoda. Czy mógłbyś podać z 2 piosenki które bardzo Ci się spodobały dla naszych ukochanych czytelników :D
 
Myszaty: Kurde :D żadna nie może mi przyjść do głowy 
Myszaty: dobra mam
Myszaty: AC/DC - Thunderstruck i AC/DC - Back in Black że mi to do głowy nie przyszło 
 
 
 
 
 
 
 
Redakcja: Przyjacieluu najbardziej podoba mi się właśnie  AC/DC - Back in Black :) | Jakie masz plany na przyszłość?
 
Myszaty: A widzisz :D . O przyszłości raczej nie myśle najpierw musze szkołe skończyć troche mi jeszcze zostało a potem będę myślał co dalej ;)
 
Redakcja: :D Czy zdarzyła Ci się kiedyś sytuacja, którą teraz wspominasz z uśmiechem na twarzy?
 
Myszaty: Tak,(to było z 10lat temu) nie będę sie rozpisywał ale tak z grubsza: jak byłem mały poszedłem z kolegami do apteki chceliśmy coś kupić i oczywiście ja zaczołem pierdzielić wkońcu nie sprzedali nam nic wychodząc zfrustrowany  pod nosem ją troszke zwyzywałem ona na moje nieszczęście to słyszała i zaczeła mnie gonić do wyjścia jak ją za plecami zobaczyłem mało zawału nie dostałem i spierdzelałem tak szybko, że były tylko głęby kurzu :D. Do dzisiaj nie wróciłem do tej apteki
 
Redakcja: Hahahha xD leżę i nie wstaję :D Masz możliwość cofnięcia czasu xD .Czy zmieniłbyś coś w swoim życiu ?
 
Myszaty: Nie po szedłbym do tej apteki tego dnia to by mi starczyło :D
 
Redakcja: Wiedziałem że to napiszesz xDD | Czy masz ulubionych aktorów?
 
Myszaty: Jasne, że mam :)  Jackie Chan, Jason Statham, Sylvester Stallone,Harrison Ford,Russell Crowe
Jason-Statham.jpgsylvester-stallone-picture-3.jpgHarrison_Ford.jpg356853.1.jpg
 
Redakcja: Jackie Chan, Jason Statham, Sylvester Stallone Pjona brachu xD Czy masz ulubiony film? :D
 
Myszaty: Mój ulubiony film to Gladiator polecam gorąca ;)
 
 
 
 
Redakcja: Okej obejrzę :D  | Czy masz/ miałeś zwierzątko?
 
Myszaty: Mieszkam w bloku więc o zwierzątko trudno ale miałem kiedyś rybki
 
z3061533Q,Rybki-akwariowe.jpg
 
 
Redakcja: Masz możliwość zamieszkania w dowolnym miejscu na ziemi. Gdzie by to było ? :D
 
Myszaty: Na pewno nie było by to miasto, ponieważ nie lubie harmidru raczej wybrałbym jakieś Hawaje :D
 
 
plaza1.jpg
 
 
Redakcja: Wiesz co dobre :D Czy zajmujesz się jakimś sportem?
 
Myszaty: Czasami się coś pogra ale, żeby tak codziennie to nie ;)
 
Redakcja: Jaki sport najbardziej Ci się podoba? :D
 
Myszaty: Piłka nożna i piłka ręczna
 
pilka-nozna.jpg 363531_m644.jpg
 
Redakcja: :) Wywiad niestety dobiega końca. Czy chciałbyś kogoś pozdrowić?
 
Myszaty: Tak Tate xD. A tak na serio to Primo i niech sie szykuje na wywiad bo nalegam na to :P
 
Redakcja: Oczywiście :D | Dziękuję za pozdrowienia i za wywiad, oczywiście również do pozdrowień się dołączam. Miłego wieczoru. Cześć :)
 
Myszaty: Wzajemnie ^^
 
Myślę że się spodoba :D Liczę na + :)
 
 
P.S Nie wiem dlaczego jest taki odstęp pomiędzy Lemurem a tekstem xD
 
end-title-590.jpg
 
 
 

  • 14

bwzPMy9.gif


#2
OFFLINE   Primo

Primo

    Użytkownik

  • Arenowicz
  • 86 postów
  • Lokalizacja:Żywiec

Dowiedziałem się paru rzeczy o których nie wiedziałem xD

 

Super wywiadzik ;)

 

+++++


  • 1

wrhlkh.gif


#3
OFFLINE   PRICE

PRICE

    Major

  • Zasłużony
  • Inne:: VIP
  • 922 postów
  • Lokalizacja:Polska

wywiad jest bardzo fajny, śmieszny. Sporo się dowiedziałem o Myszatym, od teraz jest dla mnie mort hahaha :D


  • 1

#4
OFFLINE   Yakuza - BOT !

Yakuza - BOT !

    Dużo pisze

  • Banned
  • 367 postów
  • Lokalizacja:Olsztyn
Spoko wywiad + dla was
  • 1
Dołączona grafika

#5
OFFLINE   Kuba.

Kuba.

    Służę pomocą.

  • Zasłużony
  • 2252 postów
  • Lokalizacja:Wrocław
Piotruś co ty za muzyki słuchasz xD oczywiście za wywiad leci +
  • 1
Dołączona grafika

#6
OFFLINE   Chuligan.

Chuligan.

    Nie łowie ryb tylko fajczę bita

  • Arenowicz
  • 1124 postów
  • Lokalizacja:Andrychów

U Myszaty grzybiarz :D Szkoda że nie masz na imię Michał bo musiałbym wstawić takie fajne zdjęcie :P a za wywiad +


  • 1

#7
OFFLINE   YoMeaNN

YoMeaNN

    Dużo pisze

  • Arenowicz
  • 513 postów
  • Lokalizacja:Niebo
Dlugi, ciekawy wywiad :D
  • 1

mhsxhw.png


#8
OFFLINE   FaRt.

FaRt.

    Cs-Arena.eu moim życiem <3 <3 <3

  • Banned
  • 0 postów
  • Lokalizacja:de_dust2

Bardzo ładny wywiad :) minusem jest tylko to ,że Myszaty to nudziarz i to rozwala wywiad :D


  • 2
http://

#9
OFFLINE   MaCiuLa

MaCiuLa

    Dużo pisze

  • Moderator
  • 558 postów
  • Lokalizacja:Wszędzie

Dla Mnie okey + :)


  • 1

#10
OFFLINE   zuo

zuo

    Zaawansowany

  • Arenowicz
  • 174 postów
  • Lokalizacja:Pomorskie

Ciekawy wywiad. :)

Łap + .


  • 0

#11
OFFLINE   M4ti.

M4ti.

    Dużo pisze

  • Arenowicz
  • 669 postów
  • Lokalizacja:dd2

Wywiad bardzo ciekawy ;)

Mała uwaga, 

 

 

Redakcja: Hoho dorosła osoba, nie trzeba się chować z browarem przed rodzicami xD | Jesteś na tej serwerowni od kilku miesięcy, co cię sprowadziło tutaj?

Nie "serwerowni", tylko sieci :)

Pozdro!


  • 1

#12
OFFLINE   Dawid.

Dawid.

    Stały bywalec

  • Zasłużony
  • 1033 postów
  • Lokalizacja:Mazury

Ciekawy wywiad :)

+


  • 1

#13
OFFLINE   menick

menick

    Początkujący

  • Arenowicz
  • 47 postów
  • Lokalizacja:daleko

wywiadzik całkiem spoko 


  • 0
Dołączona grafika

#14
OFFLINE   E.N.D 69

E.N.D 69

    Dużo pisze

  • VIP
  • 355 postów
  • Lokalizacja:Tczew
Nawet nawet :D
  • 0

  41153257080402056897.png